Dane zamawiającego:

Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"

Adres:

ul. Inflancka 6
00-189 Warszawa
województwo Mazowieckie
Kontakt:

e-mail: sekretariat@inflancka.pl
tel: (22) 831 12 41
fax: (22) 635 84 39



Data publikacji: 2013-06-11

Data składania wniosków: 2013-06-19

Informacje o publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych: 224500 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013

Rodzaj przetargu: nieograniczony


P/17/ŻYWNOŚĆ/2013 na dostawę żywności

Przedmiotem zamówienia jest dostawa
żywności na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera opis przedmiotu
zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę żywności w podziale na
następujące części: Część 1 - Warzywa i owoce Część 2 - Artykuły nabiałowe Część 3 - Jaja kurze spożywcze
świeże Część 4 - Warzywa i owoce mrożone Część 5 - Ryby Część 6 - Artykuły spożywcze Część 7 - Wędliny,
drób, mięso wieprzowe i wołowe Część 8 - Pieczywo Miejsce dostawy to Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im.
Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony
od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości artykułów mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie
(zwiększyć się lub zmniejszyć). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w
granicach określonych wartością umowy. Termin dostarczenia zamawianego towaru - 2 dni robocze od zgłoszenia
(dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon). Zamawiający dopuszcza
składanie ofert równoważnych, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w formularzu cenowym (zał. nr 3). Nazwa i kod
Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 03.22.10.00-6; 03.21.21.00-1; 15.33.10.00-7; 15.33.11.42-4;
03.22.20.00-3; 15.50.00.00-3; 15.51.00.00-6; 03.14.25.00-3; 03.31.10.00-2; 15.21.10.00-0; 15.22.00.00-6;
15.23.40.00-7; 15.33.11.70-9; 15.33.00.00-0; 15.80.00.00-6; 15.33.00.00-0; 15.87.00.00-7; 15.80.00.006
15.60.00.00-4; 15.85.11.00-9; 15.61.41.00-6; 15.86.00.00-4; 15.32.10.00-4; 15.13.10.00-5; 15.41.11.00-3;
15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0; 15.11.00.00-2; 15.11.20.00-6; 15.11.00.00-2; 15.11.30.00-3; 15.11.00.00-2;15.11.10.00-9; 15.81.10.00-6, 15.81.00.00-9; Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani
wjazdu na jego teren. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o wdrożeniu i stosowaniu zasad systemu
HACCP (lub certyfikat HACCP) zgodnie z zapisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i
żywienia (Dz. U. 171 poz. 1225). Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były oznakowane zgodnie z
wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków
spożywczych (Dz.U. nr 137, poz. 966), tj. oznakowaniemusi zawierać nazwę, pod która środek jest wprowadzony
do obrotu, wykaz i ilości składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej
trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub
przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, nazwę i adres producenta. Zamawiający wymaga, aby warunki
transportu produktów odpowiadały zasadom GMP/GHP (W przypadku gdy przedmiotem umowy są produkty
zwierzęce, mięso i produkty mięsne) Przez cały okres realizacji umowy wykonawca musi posiadać decyzje
właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczące możliwości produkcji
lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby mięso
dostarczane było w zamkniętych, plombowanych lub metkowanych opakowaniach bądź w pojemnikach
plastikowych z pokrywami posiadającymi stosowne atesty. Pojemniki mają być czyste i nieuszkodzone. Artykuły
będące przedmiotem zamówienia winny posiadać odpowiednie atesty świadczące o dopuszczeniu dostarczanych
towarów do obrotu handlowego oraz powinny odpowiadać normom branżowym przyjętym dla tego rodzaju
asortymentu



Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz.
1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz.
545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz.
1706 i Nr 223, poz. 1778)


Specyfikacja

SIWZ wersja papierowa w siedzibie Zamawiającego: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SP Z O Z ul. Inflancka 6 , 00 -189 Warszawa, dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 15:00; email : sekretariat@nflancka.pl


CPV

03.22.10.00-6; 03.21.21.00-1; 15.33.10.00-7; 15.33.11.42-4;
03.22.20.00-3; 15.50.00.00-3; 15.51.00.00-6; 03.14.25.00-3; 03.31.10.00-2; 15.21.10.00-0; 15.22.00.00-6;
15.23.40.00-7; 15.33.11.70-9; 15.33.00.00-0; 15.80.00.00-6; 15.33.00.00-0; 15.87.00.00-7; 15.80.00.006
15.60.00.00-4; 15.85.11.00-9; 15.61.41.00-6; 15.86.00.00-4; 15.32.10.00-4; 15.13.10.00-5; 15.41.11.00-3;
15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0; 15.11.00.00-2; 15.11.20.00-6; 15.11.00.00-2; 15.11.30.00-3; 15.11.00.00-2;15.11.10.00-9; 15.81.10.00-6, 15.81.00.00-9;


Warunki udziału w postępowaniu

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
formularz oferty (według wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), formularz cenowy (według wzoru załącznika nr 3 do
SIWZ), oświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu zasad systemu HACCP (lub certyfikat HACCP) zgodnie z zapisami
ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 171 poz. 1225), Ew.
pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób
reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Oświadczenie o spełnieniu
warunków zgodnie z art.26 ust. 2d (według wzoru załącznika nr 7 do SIWZ)


Kontakt

Ewa Kowalczyk 797-301-505


Wadium

nie dotyczy


Miejsce i termin składania ofert

w siedzibie Zamawiającego do godz. 09:00 dnia 19.06.2013r.


Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

100% cena


Załączniki