Dane zamawiającego:

Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"

Adres:

ul. Inflancka 6
00-189 Warszawa
województwo Mazowieckie
Kontakt:

e-mail: sekretariat@inflancka.pl
tel: (22) 831 12 41
fax: (22) 635 84 39



Data publikacji: 2018-04-16

Data składania wniosków: 2018-04-23

Informacje o publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Rodzaj przetargu: zapytanie ofertowe

Adres strony internetowej na której udostępniony jest SIWZ: www.szpital-inflancka.pl

Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy

Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Nie

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Nie


„Realizacja przeglądów oraz  usuwanie usterek i awarii instalacji i urządzeń budynkowych oraz prowadzenie usługi pogotowia technicznego”

Przedmiot zamówienia.

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obowiązkowych przeglądów oraz konserwacji elementów Systemu wymienionych w Załączniku nr 1 zgodnie z ich dokumentacją techniczno-ruchową oraz dobrą praktyką inżynierską.
4.2. Gotowość do usuwania usterek i awarii ww. elementów systemu.
4.3. Usługa awaryjnego pogotowia technicznego krytycznych elementów Systemu wymienionych w Załączniku nr 2 świadczona godzinach 16:00-8:00 w dniach poniedziałek-czwartek,od piątku godz. 16:00 do poniedziałku godz. 8:00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 16:00 poprzedzającego dnia roboczego do godziny 8:00 najbliższego kolejnego dnia roboczego.




Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.1579)


Specyfikacja

Zamieszczona poniżej


CPV

70300000-4


Warunki udziału w postępowaniu

Zgodnie z treścią Zapytania Ofertowego


Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy


Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy


Kontakt

Tomasz Kunkel tel. 697-301-154


Wadium

nie dotyczy


Miejsce i termin składania ofert

Wykonawca składa ofertę w siedzibie Szpitala INFLANCKA w Warszawie przy ulicy Inflanckiej 6, w sekretariacie (parter) w terminie do dnia 23.04.2018r., do godziny 10:00.


Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Ocena ofert będzie prowadzona w oparciu o następujące kryteria:
a) cena przeglądów 40%,
b) cena roboczogodziny 30%,
c) cena usługi pogotowia technicznego 30%.


Termin związania ofertą

30 dni


Informacja o przewidywanym wyborze oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

nie dotyczy


Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

nie dotyczy


Załączniki