Dane zamawiającego:

Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"

Adres:

ul. Inflancka 6
00-189 Warszawa
województwo Mazowieckie
Kontakt:

e-mail: sekretariat@inflancka.pl
tel: (22) 831 12 41
fax: (22) 635 84 39



Data publikacji: 2018-03-09

Data składania wniosków: 2018-03-21

Informacje o publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Rodzaj przetargu: zapytanie ofertowe

Adres strony internetowej na której udostępniony jest SIWZ: www.szpital-inflancka.pl

Termin wykonania zamówienia: Termin realizacji : do dnia 10 maja 2018 r

Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Nie

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Nie


Usługa opracowania dokumentacji aplikacyjnej oraz analizy przedwdrożeniowej dla projektu wdrożenia elektronicznej dokumentacji medycznej oraz uruchomienia e-usług w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 (Działanie 2.1 E-usługi – Poddziałania 2.1.2 E-usługi dla Mazowsza w ramach ZIT, typu projektów: „Informatyzacja służby zdrowia na terenie Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego”) dla Szpitala Specjalistycznego „INFLANCKA” im. Krysi Niżyńskiej „Zakurzonej”

1. Przedmiotem zamówienia jest wsparcie merytoryczne w procesie opracowania projektu wdrożenia e-usług w Szpitalu Specjalistycznym „INFLANCKA” im. Krysi Niżyńskiej „Zakurzonej” poprzez opracowanie i skompletowanie dokumentacji aplikacyjnej dla konkursu RPMA.02.01.02-IP.01-14-074/18 w tym: opracowanie studium wykonalności, harmonogramu rzeczowo-finansowego, analizy opcji i wykonalności, analizy procesów biznesowych, analizy finansowej, analizy ekonomicznej, analizy oddziaływania na środowisko celem pozyskania środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020.
2. Działanie powyższe Wykonawca zobowiązany jest realizować we współpracy
z przedstawicielami Zamawiającego.
3.Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest realizować w pełnym zakresie, niezbędnym do osiągnięcia efektu w postaci kompletnej dokumentacji aplikacyjnej (m.in. wniosku o dofinansowanie, studium wykonalności, analiz finansowych, specyfikacji techniczno-ilościowych elementów projektu, kosztorysu inwestycji itd.).
4.Współpraca obejmuje także pracę w siedzibie Zamawiającego oraz udział w spotkaniach związanych z przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej (w ustalanych każdorazowo terminach).



Podstawa prawna:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie otwartego zapytania ofertowego, zwanego dalej ZO, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, z późn. zm).


Specyfikacja

udostępniona poniżej


CPV

72212000-4


Warunki udziału w postępowaniu

Zgodnie z zapytaniem ofertowym


Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie dotyczy


Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Nie dotyczy


Kontakt

Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
W sprawach proceduralnych - Krzysztof Silny tel. 22 697 31 05
e-mail: k.silny@inflancka.pl
W sprawach merytorycznych - Sławomir Ponikowski tel. 797 301 520
e-mail: s.ponikowski@inflancka.pl
Godziny udzielania informacji dotyczących zapytania ofertowego 8.00 – 15.30 (pn – pt)


Wadium

Nie dotyczy


Miejsce i termin składania ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Inflancka 6,
00-189 Warszawa w Sekretariacie do dnia 21 marca 2018 do godz. 12.00


Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

• Cena – 50%
Wzór według którego przyznawana będzie suma punktów złożonym ofertom
Pc=(Cmin/Cmax) x 100 x 50%
Cmin – najniższa cena brutto spośród ważnych złożonych ofert
Cmax – cena brutto badanej oferty
Pc – ilość punktów przyznanych ofercie badanej w kryterium ceny.
100 – wskaźnik stały

Zaoferowana cena oferty Wykonawcy powinna być ceną brutto i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia; podatki oraz inne wymagane prawem obciążenia

• Doświadczenie i skuteczność Wykonawcy w pozyskiwaniu funduszy unijnych na realizację projektów z zakresu informatyzacji podmiotów leczniczych – 50%
Doświadczenie i skuteczność Wykonawcy zostaną ocenione na podstawie załączonej przez Wykonawcę listy referencyjnej podmiotów, które uzyskały dofinansowanie z funduszy unijnych (z Wniosków Aplikacyjnych sporządzonych przez wykonawcę) na realizację projektów z zakresu informatyzacji podmiotów leczniczych. Lista referencyjna może dotyczyć projektów, które uzyskały dofinansowanie w ramach perspektywy 2013-2017 oraz 2014-2020

Punktacja będzie przedstawiała się następująco;

Od 1 do 5 podmiotów, które pozyskały środki unijne – 10 pkt
Od 6 do 15 podmiotów, które pozyskały środki unijne – 20 pkt
Od 16 do 25 podmiotów, które pozyskały środki unijne – 30 pkt
Od 26 do 35 podmiotów, które pozyskały środki unijne – 40 pkt

36 i powyżej podmiotów, które pozyskały środki unijne – 50pkt

Wzór według którego przyznawana będzie suma punktów złożonym ofertom
Pd =(Cbad/Cmax) x 100 x 50%
Cbad – punkty przyznane badanej ofercie
Cmax – maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania
Pd – ilość punktów przyznanych ofercie badanej w kryterium doświadczenie i skuteczność.
100 – wskaźnik stały

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę sumy punktów (Pc+ Pd) wśród ofert spełniających wymagania Zamawiającego.


Termin związania ofertą

30 dni


Informacja o przewidywanym wyborze oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Nie dotyczy


Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Nie dotyczy


Załączniki