Dane zamawiającego:

Gmina Przedbórz

Adres:

ul. Mostowa 29
97-570 Przedbórz
województwo Łódzkie
Kontakt:

e-mail: umprzedborz@pro.onet.pl
tel: (44) 781 22 61 (65)
fax: (44) 781 21 80



Data publikacji: 2017-03-24

Data składania wniosków: 2017-04-10

Informacje o publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych: Opublikowano w BZP o numerze 50811 - 2017

Rodzaj przetargu: nieograniczony

Adres strony internetowej na której udostępniony jest SIWZ: http://przetargi.ipzp.pl/urzadmiejski_przedbo

Termin wykonania zamówienia: Zamówienie zostanie wykonane w terminie wskazanym w formularzu ofertowym Wykonawcy, nie później jednak niż do dnia 15 maja 2017 r.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Tak

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Nie


„Dokończenie prac budowlanych w zabytkowym parku przy ul. Trytwa w Przedborzu z podziałem na części” realizowanego w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja zabytkowego parku przy ul. Trytwa w Przedborzu”

1 Zamawiający dopuszcza możliwość składania i wyboru ofert częściowych. 2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4 Przedmiot zamówienia dotyczy: „Dokończenia prac budowlanych w zabytkowym parku przy ul. Trytwa w Przedborzu z podziałem na części” realizowanego w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja zabytkowego parku przy ul. Trytwa w Przedborzu” Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni alejek parkowych od D-1 do D-8. Część II Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu ogrodzenia z paneli ozdobnych wraz z montażem bramy przesuwnej. 5. Opis Przedmiotu Zamówienia. Dla Części I zamówienia 5.1. Przedmiotem zamówienia, który Wykonawca zobowiązany jest zrealizować, jest budowa nawierzchni alejek parkowych, których trasa w terenie równinnym wynosi 500 m i obejmuje następujący zakres robót: a) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne istniejącej podbudowy, b) wykonanie warstwy wyrównawczej z klińca o grubości 3 cm wraz z zagęszczeniem mechanicznym, c) wykonanie nawierzchni alejek z mieszanek mineralnych o grubości 7 cm (po zagęszczeniu 5 cm), zawierających: miał granitowy, pospółkę czystą, piasek płukany, glinkę oraz cement hutniczy. 5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają: Przedmiar robót – załącznik nr 9a do SIWZ, Dokumentacja Techniczna – załącznik nr 10 do SIWZ oraz Ogólne Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 11 do SIWZ. 5.3 W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej oraz Ogólnych Specyfikacjach Technicznych będących załącznikami do SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej oraz Ogólnych Specyfikacjach Technicznych o parametrach tego typu. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej oraz Ogólnych Specyfikacjach Technicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach składających się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 6. Opis Przedmiotu Zamówienia. Dla Części II zamówienia 6.1. Przedmiotem zamówienia, który Wykonawca zobowiązany jest zrealizować, są roboty budowlane, polegające na wykonaniu ogrodzenia z paneli ozdobnych wraz z montażem bramy przesuwnej. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: 1. roboty ziemne, wykonane koparką podsiębierną, związane z wykonaniem fundamentu pod mur oporowy ogrodzenia i wózka bramy, 2. roboty budowlane polegające na wykonaniu muru oporowego z kostki granitowej, w tym: deskowanie tradycyjne, a następnie betonowanie konstrukcji betonowych, ewentualnie żelbetowych ław fundamentowych, wbudowanie muru oporowego z kostki granitowej, 3. montaż ogrodzenia z paneli ozdobnych oraz bramy przesuwnej, 4. plantowanie powierzchni gruntu rodzimego. 6.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają: Przedmiar robót – załącznik nr 9b do SIWZ, Dokumentacja Techniczna – załącznik nr 10 do SIWZ. 6.3.W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej będących załącznikami do SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej o parametrach tego typu. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach składających się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 7. Wymogi stawiane każdemu Wykonawcy składającemu ofertę (dotyczy zarówno Części I jak i Części II) Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. w odniesieniu do Części I zamówienia - pracowników fizycznych, którzy wykonują czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności w zakresie wykonania nawierzchni alejek parkowych, zaś w odniesieniu do Części II zamówienia – pracowników fizycznych, którzy wykonują czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności w zakresie wykonania robót ziemnych, ław fundamentowych oraz osadzenia ogrodzenia z paneli ozdobnych wraz z montażem bramy przesuwnej. Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.



Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami)


Specyfikacja

Dostępna na stronie internetowej oraz w siedzibie zamawiającego


CPV

45000000-7, 45111200-0, 45233220-7, 45233200-1


Warunki udziału w postępowaniu

Dostępne w SIWZ


Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej


Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów


Kontakt

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
1. Pani Jolanta Grygiel – w sprawach przedmiotu zamówienia pokój nr 7 tel. 044 781 22 61 (65), wew. 13.
2) Pan Łukasz Margielewski - w sprawach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pokój nr 7 tel. 044 781 22 61 (65), wew. 13.


Wadium

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości a) w odniesieniu do części I zamówienia 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), b) w odniesieniu do części II zamówienia 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100). Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia (Część I i II) oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 14.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Przedborzu: Nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Przedborzu 76 8988 0001 0000 0012 2874 0209 z dopiskiem: „Wadium – Dokończenie prac budowlanych w zabytkowym parku przy ul. Trytwa w Przedborzu z podziałem na części - część ………” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt. 8.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat, p. 1 w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „IRŚ.271.1.3.2017 - część ………”. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.


Miejsce i termin składania ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat p. 1 nie później niż do dnia 10.04.2017 r. do godz. 9:00.


Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Dostępne w SIWZ


Termin związania ofertą

30 dni


Informacja o przewidywanym wyborze oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej


Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający nie przewiduje zamówieniach uzupełniających


Załączniki

- ogloszenie o zamówieniu.pdf
Ogłoszenie o zamówieniu

- SIWZ.pdf
SIWZ

- Załącznik nr 1.doc
Załącznik nr 1 - Wzór formularza ofertowego

- Załącznik nr 2.doc
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

- Załącznik nr 3.doc
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

- Załącznik nr 4.doc
Załącznik nr 4 - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp

- Załącznik nr 6.doc
Załącznik nr 6 - Druk wykazu usług, które Wykonawca powierzy podwykonawcom

- Załącznik nr 7.doc
Załącznik nr 7 - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert

- Załącznik nr 8a i 8b.zip
Załącznik nr 8a i 8b- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

- Załacznik nr 9a.pdf
Załącznik nr 9a - Przedmiar robót dla Części I

- Załacznik nr 9b.pdf
Załącznik nr 9b – Przedmiar robót dla Części II

- Załacznik nr 10 Dokumentacja Techniczna.zip
Załącznik nr 10 - Dokumentacja Techniczna

- Załącznik nr 11 OST.pdf
Załącznik nr 11 – Ogólne Specyfikacje Techniczne