Dane zamawiającego:

Gmina Przedbórz

Adres:

ul. Mostowa 29
97-570 Przedbórz
województwo Łódzkie
Kontakt:

e-mail: umprzedborz@pro.onet.pl
tel: (44) 781 22 61 (65)
fax: (44) 781 21 80



Data publikacji: 2017-05-12

Data składania wniosków: 2017-05-29

Informacje o publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych: Opublikowano w BZP o numerze 506915-N-2017

Rodzaj przetargu: nieograniczony

Adres strony internetowej na której udostępniony jest SIWZ: http://przetargi.ipzp.pl/urzadmiejski_przedbo

Termin wykonania zamówienia: Zamówienie, o którym mowa w Rozdziale 3 pkt 3.4 zostanie wykonane w terminie wskazanym w Formularzu ofertowym Wykonawcy, nie później jednak niż: - dla Części I - do dnia 28 lipca 2017 roku; - dla Czę

Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Tak

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Nie


Dokończenie prac budowlanych w zabytkowym parku przy ul. Trytwa w Przedborzu z podziałem na części

1. Opis Przedmiotu Zamówienia.
Dla Części I zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia, który Wykonawca zobowiązany jest zrealizować, jest budowa nawierzchni alejek parkowych, których trasa w terenie równinnym wynosi 500 m i obejmuje następujący zakres robót:
a) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne istniejącej podbudowy,
b) wykonanie warstwy wyrównawczej z klińca o grubości 3 cm wraz z zagęszczeniem mechanicznym,
c) wykonanie nawierzchni alejek z mieszanek mineralnych o grubości 7 cm (po zagęszczeniu 5 cm), zawierających: miał granitowy, pospółkę czystą, piasek płukany, glinkę oraz cement hutniczy.

1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają:
Przedmiar robót – załącznik nr 9a do SIWZ, Dokumentacja Techniczna – załącznik nr 10 do SIWZ oraz Ogólne Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 11 do SIWZ.

1.3 W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej oraz Ogólnych Specyfikacjach Technicznych będących załącznikami do SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej oraz Ogólnych Specyfikacjach Technicznych o parametrach tego typu. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej oraz Ogólnych Specyfikacjach Technicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach składających się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.

2. Opis Przedmiotu Zamówienia.
Dla Części II zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia, który Wykonawca zobowiązany jest zrealizować, są roboty budowlane, polegające na wykonaniu ogrodzenia z paneli ozdobnych wraz z montażem bramy przesuwnej.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres:
1. roboty ziemne, wykonane koparką podsiębierną, związane z wykonaniem fundamentu pod mur oporowy ogrodzenia i wózka bramy,
2. roboty budowlane polegające na wykonaniu muru oporowego z kostki granitowej, w tym: deskowanie tradycyjne, a następnie betonowanie konstrukcji betonowych, ewentualnie żelbetowych ław fundamentowych, wbudowanie muru oporowego z kostki granitowej,
3. montaż ogrodzenia z paneli ozdobnych oraz bramy przesuwnej,
4. plantowanie powierzchni gruntu rodzimego.

2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają:
Przedmiar robót – załącznik nr 9b do SIWZ, Dokumentacja Techniczna – załącznik nr 10 do SIWZ.

2.3.W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej będących załącznikami do SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej o parametrach tego typu. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach składających się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.




Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 z późniejszymi zmianami)


Specyfikacja

Dostępna w załącznikach oraz w siedzibie Zamawiającego


CPV

45000000-7
45111200-0
45233220-7
45233200-1


Warunki udziału w postępowaniu

1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: I. Dla Części I zamówienia Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny; II. Dla Części II zamówienia Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Informacje dodatkowe
1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: I. Dla Części I zamówienia: Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł. II. Dla Części II zamówienia: Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10.000,00 zł. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia (Część I i II) winien przedstawić posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 60 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający wymaga w tym zakresie aby: I. Dla Części I zamówienia Wykonawca: - dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy: a) dysponują osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1725) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w tym która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zabytków - zgodnie z warunkami określonymi w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j.: Dz. U z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.) lub wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów o ochronie zabytków; b) dysponują osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1725) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; a także legitymuje się co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności drogowej; c) posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie (rozbudowie, odbudowie), przebudowie, remoncie alejek parkowych bądź innego ciągu pieszego, pieszo-rowerowego lub chodników w parku wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych, o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto. II. Dla Części II zamówienia Wykonawca: - dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy: a) dysponują osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1725) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w tym która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zabytków - zgodnie z warunkami określonymi w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j.: Dz. U z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.) lub wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów o ochronie zabytków; b) posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie (rozbudowie, odbudowie), przebudowie, remoncie ogrodzenia parkowego w parku wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych, o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto. Uwaga. W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 1725), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli: nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz- posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia (Część I i II) wówczas w odniesieniu do każdej części może przedstawić tą samą osobę zdolną do wykonania zamówienia, o której mowa w pkt 5.2. ppkt 3) I. lit. a) i 5.2. ppkt 3) II. lit. a) SIWZ 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z art. 25 i art. 25a ustawy Pzp oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak


Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zamiaru zawarcia umowy ramowej


Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów


Kontakt

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Pani Aleksandra Bartecka - w sprawach przedmiotu zamówienia oraz w sprawach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pokój nr 7 tel. 044 781 22 61 (65), wew. 14.


Wadium

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości
a) w odniesieniu do części I zamówienia 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
b) w odniesieniu do części II zamówienia 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100).

Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia (Część I i II) oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100).

2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 14.1 SIWZ.
3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Przedborzu:


Nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Przedborzu 76 8988 0001 0000 0012 2874 0209
z dopiskiem: „Wadium – Dokończenie prac budowlanych w zabytkowym parku przy ul. Trytwa w Przedborzu z podziałem na części - część ………”

Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).
4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt. 8.3 ppkt 2-5 SIWZ wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat, p. 1 w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „IRŚ.271.1.5.2017 - część ………”.
5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.


Miejsce i termin składania ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Przedborzu, ul. Mostowa 29, 97-570 Przedbórz, Sekretariat p. 1 nie później niż do dnia 29.05.2017 r. do godz. 9:00.


Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Kryterium i ich znaczenie dla Części I:
Cena - 50
Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 30
Termin płatności - 10
Długość udzielonej gwarancji jakości - 10

Kryterium i ich znaczenie dla Części II:
Cena - 50
Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 30
Termin płatności - 10
Długość udzielonej gwarancji jakości - 10


Termin związania ofertą

30 dni


Informacja o przewidywanym wyborze oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej


Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających


Załączniki

- ogloszenie o zamówieniu.pdf
Ogłoszenie o postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

- SIWZ.pdf
SIWZ

- Załącznik nr 1.doc
Załącznik nr 1 - Wzór formularza ofertowego

- Załącznik nr 2.doc
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

- Załącznik nr 3.doc
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

- Załącznik nr 4.doc
Załącznik nr 4 - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp

- zał 5.pdf
Załącznik nr 5 - Wzór umowy

- Załącznik nr 6.doc
Załącznik nr 6 - Druk wykazu usług, które Wykonawca powierzy podwykonawcom

- Załącznik nr 7.doc
Załącznik nr 7 - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert

- Załącznik 8a + 8b.zip
Załącznik nr 8a i 8b - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

- Załacznik nr 9a.pdf
Załącznik nr 9a - Przedmiar robót dla Części I

- Załacznik nr 9b.pdf
Załącznik nr 9b – Przedmiar robót dla Części II

- Załacznik nr 10 Dokumentacja Techniczna.zip
Załącznik nr 10 - Dokumentacja Techniczna

- Załącznik nr 11 OST.pdf
Załącznik nr 11 – Ogólne Specyfikacje Techniczne