Dane zamawiającego:

Gmina Przedbórz

Adres:

ul. Mostowa 29
97-570 Przedbórz
województwo Łódzkie
Kontakt:

e-mail: umprzedborz@pro.onet.pl
tel: (44) 781 22 61 (65)
fax: (44) 781 21 80



Data publikacji: 2018-01-29

Data składania wniosków: 2018-02-13

Informacje o publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych: Opublikowano w BZP pod nr 511156-N-2018 w dniu 2018-01-29

Rodzaj przetargu: nieograniczony

Adres strony internetowej na której udostępniony jest SIWZ: http://przetargi.ipzp.pl/urzadmiejski_przedbo

Termin wykonania zamówienia: 09.03.2018r.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Nie

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Nie


Dokończenie prac budowlanych w zabytkowym parku przy ul. Trytwa w Przedborzu

I. Przedmiotem zamówienia, który Wykonawca zobowiązany jest zrealizować, są roboty budowlane, polegające na wykonaniu ogrodzenia z paneli ozdobnych wraz z montażem bramy przesuwnej. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: 1. roboty ziemne, wykonane koparką podsiębierną, związane z wykonaniem fundamentu pod mur oporowy ogrodzenia i wózka bramy, 2. roboty budowlane polegające na wykonaniu muru oporowego z kostki granitowej, w tym: deskowanie tradycyjne, a następnie betonowanie konstrukcji betonowych, ewentualnie żelbetowych ław fundamentowych, wbudowanie muru oporowego z kostki granitowej, 3. montaż ogrodzenia z paneli ozdobnych oraz bramy przesuwnej, 4. plantowanie powierzchni gruntu rodzimego. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają: Przedmiar robót – Załącznik Nr 9 do SIWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 10 do SIWZ. III. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej będących załącznikami do SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej o parametrach tego typu. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w Przedmiarze robót, Dokumentacji Technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach składających się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.



Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 z późniejszymi zmianami)


Specyfikacja

Dostępna w załącznikach oraz w siedzibie zamawiającego


CPV

45000000-7
45111200-0
45421148-3
45342000-6


Warunki udziału w postępowaniu

Dostępne w SIWZ


Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zamiaru zawarcia umowy ramowej


Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów


Kontakt

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Pani Jolanta Grygiel – w sprawach przedmiotu zamówienia oraz w sprawach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pokój - nr 7 tel. 044 781 22 61 (65), wew. 14.


Wadium

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 14.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Przedborzu: Nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Przedborzu 76 8988 0001 0000 0012 2874 0209 z dopiskiem: „Wadium – Dokończenie prac budowlanych w zabytkowym parku przy ul. Trytwa w Przedborzu” realizowanego w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja zabytkowego parku przy ul. Trytwa w Przedborzu” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt. 8.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat, p. 1 w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „IRŚ.271.1.1.2018”. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.


Miejsce i termin składania ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Przedborzu, ul. Mostowa 29, 97-570 Przedbórz – Sekretariat p. 1 nie później niż do dnia 13.02.2018 r. do godz. 10:00.


Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Cena (C) - 50
Termin płatności (F) - 30
Długość udzielonej gwarancji jakości (G) - 20


Termin związania ofertą

30 dni


Informacja o przewidywanym wyborze oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej


Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających


Załączniki

- ogloszenie o zamówieniu.pdf
Ogłoszenie o postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

- SIWZ.pdf
SIWZ

- Załącznik Nr 1 - Druk Formularza ofertowego.doc
Załącznik Nr 1 – Druk Formularza ofertowego

- Załącznik Nr 2 - Druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.doc
Załącznik Nr 2 – Druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

- Załącznik Nr 3 - Druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.doc
Załącznik Nr 3 – Druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

- Załącznik Nr 4 - Lista podmiotów.doc
Załącznik Nr 4 - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp

- Załącznik Nr 5 - Wzór umowy.docx
Załącznik Nr 5 - Wzór umowy

- Załącznik Nr 6 - Druk wykazu robót budowlanych, które Wykonawca powierzy podwykonawcom.doc
Załącznik Nr 6 - Druk wykazu robót budowlanych, które Wykonawca powierzy podwykonawcom

- Załącznik Nr 7 - Druk wykazu robót budowlanych.doc
Załącznik Nr 7 – Druk wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert

- Załącznik Nr 8 - Druk wykazu osób.doc
Załącznik Nr 8 – Druk wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności

- Załącznik Nr 9 - Przedmiar robót.xlsx
Załącznik Nr 9 – Przedmiar robót

- Załącznik nr 10 Dokumentacja Techniczna.zip
Załącznik Nr 10 - Dokumentacja Techniczna